Haken breien

Al uw benodigdheden voor haken, breien en naaien

Maakt u regelmatig zelf kleding en is haken en/of breien uw hobby, dan is het handig wanneer u al uw benodigdheden onder één dak kunt vinden. Daarom hebben we bij Atelier Knit & Sew te Breda een breed assortiment van onder andere stoffen, fournituren en patronen. U vindt in onze winkel voor haken en breien de volgende merken:

  • Created in X-Land
  • Nootenboom
  • Arella
  • Bottoun
  • Lana Grossa
  • ByClaire

Haken breienKom inspiratie opdoen in onze winkel

Daarnaast kunt u ook voor inspiratie bij ons terecht, wij veranderen namelijk continu ons aanbod in haak- en breiboekjes. Hierdoor kunt u op de hoogte blijven van de laatste trends en altijd iets uitkiezen wat aansluit bij uw persoonlijke stijl. Tevens vindt u in onze winkel diverse patronen en een uitgebreide collectie fournituren zoals ritsen en knopen. Kortom, al uw benodigdheden voor haken, breien en naaien vindt u bij Atelier Knit & Sew in Breda. Woont u niet in de omgeving? Wij openen binnenkort onze webshop, zo kunt u eenvoudig online uw favoriete stoffen en dergelijke bestellen.

Volg een praktijkgerichte les

Wilt u ook graag uw eigen kleding haken of breien, maar weet u niet zo goed hoe u moet beginnen? Wij helpen u graag verder, u kunt bij ons namelijk diverse lessen volgen. Hierbij leert u de fijne kneepjes van het vak en gaan we zeer praktijkgericht te werk. Wilt u hier meer over weten? Neem gerust contact met ons op, want wij beantwoorden uw vragen graag.